Buletine informative

ANALIZA EFECTUATA DE MANAGEMENT PENTRU SISTEMUL DE MANAGEMENT AL CALITATII (Procedura)

Ciobanu Emil

PROCEDURA OPERATIONALA

1) SCOP

Procedura stabileste cum:

  • sunt programate, pregatite, desfasurate si stabilite inregistrarile analizei efectuate de management referitoare la calitate;
  • se asigura adaptarea co ...

Standardul SR EN ISO 9000:2006 – ce aduce nou aceasta editie!

Ciobanu Emil

SR EN ISO 9000:2006 a fost aprobat de Directorul General al ASRO la 28 aprilie 2006 si inlocuieste SR EN ISO 9000:2001.

Din punct de vedere al cuprinsului, SR EN ISO 9000:2006 este structurat ca si vechea varianta din 2001 astfel:

Orientarea spre procese

Ciobanu Emil

Prezentarea principiului "abordarea bazata pe proces"

Referiri la orientarea spre procese
Standardul SR EN ISO 9001:2001 respectiv seria de standarde ISO 9000:2000 are la baza 8 principii printre care si principiul "abordarea b ...

Evaluarea satisfactiei clientilor

Ciobanu Emil

Urmand tendinta evidenta spre abordarea si documentarea elementelor « soft » ale sistemelor de management, standardul international SR EN ISO 9001:2001 acorda o atentie speciala relatiilor cu clientul, considerate ca avand rol determinant pentru atingerea eficienta a avantajelor concurentiale.

Citeste mai mult